Dodržováním servisních intervalů zachováte funkční a jízdní vlastnosti svého vozidla po celou dobu jeho životnosti. Pravidelný servis navíc odhalí potenciální blížící se poruchy a upozorní na nutné výměny součástek dříve, než bude pozdě - tedy někde na cestě. Vaše vozidlo můžeme prověřovat v pravidelných intervalech nebo vždy, když nebudete s něčím spokojeni. V rámci pravidelného servisu provádíme tyto kontroly a výměny:
olej a ostatní kapaliny
klínové a rozvodové řemeny
akumulátory
brzdové systémy
chladicí systémy
palivové a vzduchové filtry
K čemu je geometrie kol?
Zjednodušeně řečeno, geometrie kol neboli geometrie náprav auta je seřízení osy jízdy vozidla, tak aby se kola skláněly k vozovce v určitém správném úhlu. Správné seřízení geometrie Vám zajistí mimo jiné rovnoměrné sjíždění pneumatik a tím se prodlouží jejich životnost. Navíc správné měření geometrie zajistí optimální jízdní vlastnosti Vašeho vozidla (odstraní se tím velmi časté "táhnutí" vozidla doleva, či doprava).
Kdy provést kontrolu geometrie?
Kontrolu geometrie náprav vozidla doporučujeme vždy když vozidlo utrpí mechanický náraz v oblasti podvozku.
Nejčastější případy znehodnocení geometrie vozu mechanickým poškozením:
díra ve vozovce
náraz do obrubníku
silniční nehoda
vyfrézovaná vozovka
Základní údržba vozidla (bez komentáře)
Animovaná ukázka základních kroků při údržbě vašeho vozidla ukazuje, že na tom není nic složitého, ale spousta majitelů aut ji přesto zanedbává třeba jen z nedostatku času. Přijeďte k nám - rádi se o Vaše vozidlo postaráme!
Seřízení geometrie kol (anglicky)
Seřízení geometrie kol pomocí jedné z nejlepších technologií současnosti - 3D laserové geometrie - na stroji od společnosti Hofmann.
Bezchybně seřízená geometrie Vám umožní správné sjíždění pneumatik a tím zajistí delší životnost.
Špatně seřízená geometrie kol může způsobit nepředvídatelné a nebezpečné chování vozidla na silnici a nadměrné či nerovnoměrné opotřebení pneumatik.
Jak laicky poznám špatnou geometrii?
- Jsem si vědom/a že, došlo k mechanickému poškození podvozku nebo kola (např.nárazem)
- Mám nerovnoměrně opotřebované pneumatiky např. nadměrné opotřebení jedné strany
- Když jedu na rovném úseku vozidlo táhne k jedné straně vozovky
- Mám volant nakřivo např. při jízdě na rovném úseku nesmí být volant natočený k levé ani k pravé straně
- Nelze projíždět zatáčky plynule bez pocitu „vlnění“ vozidla, při průjezdu zatáčkou je vozidlo silně nestabilní
- Vozidlo je po dopravní nehodě
- Na vozidle byl proveden mechanický zásah, měněny podvozkové komponenty např.čepy nebo tlumiče a geometrie nebyla seřízena